Klachten

Wij zijn er om u met al uw problemen of klachten te helpen.
Erg vervelend om te horen dat onze dienstverlening niet naar wens is verlopen. Nationaledealscanner.nl wilt u altijd zo goed mogelijk van dienst zijn. Gelukkig lukt dit in de meeste gevallen ook. Toch kunt u ontevreden zijn over ons werk. U bent bijvoorbeeld ontevreden over een medewerker of de manier waarop de verkoop tot stand is gekomen of er is iets beloofd dat wij niet na zijn gekomen.

U heeft dan een klacht. Blijf niet met deze klacht zitten, maar maak deze ook direct kenbaar aan ons U kunt uw klacht kenbaar maken op de volgende manieren:

  • > U kunt een mail sturen naar klantenservice@nationaledealscanner.nl en geef daarin aan de strekking van uw klacht en vermeld daarbij uw NAW gegevens
  • > Neemt u telefonisch contact op met onze klachten functionaris op het telefoonnummer +31 (0)202051438
  • > Stuur ons een bericht via het contactformulier op de contactpagina

Onafhankelijk advies

Nationaledealscanner.nl is geheel onafhankelijk. Wij werken met bijna alle energieleveranciers in Nederland samen. Wij kunnen na de gratis analyse exact zien wat de beste deal voor u is.

Extra hulp nodig?

Besparen op uw energierekening gaat eigenlijk simpel, uiteraard kunnen wij ook meedenken hoe de situatie er over een tijdje uitziet, en kunnen we dan wederom weer een beste energie deal voor u vinden. Wij nemen vanzelf weer contact met u op als het tijd is voor een nieuwe deal.

Gratis overstappen

Als u ons belt en/of de gratis analyse doet, zullen wij u snel en simpel overzetten naar de goedkoopste energieleverancier. Dit is gratis en wij kunnen indien gewenst de notificatie service inschakelen waardoor u elk jaar automatisch een nieuw aanbod van ons ontvangt.

Bespaar op uw energierekening

Met Nationaledealscanner.nl kunt u simpel en snel een gratis analyse ontvangen op uw huidige energiefactuur. Wij zullen binnen 24 uur contact opnemen om de beste energiedeal met u te bespreken.

Gratis analyse