Veelgestelde vragen
+
Hoeveel kost de overstap naar een andere energieleverancier?
Het kost je helemaal niks, wij ontvangen een administratieve vergoeding van de energie- telecomleverancier per aangeleverde klant.
+
Wanneer kan ik opzeggen en per wanneer kan dat?
Je kan op elk moment opzeggen, ongeacht de duur van het contract. Dit is volledig kosteloos en met een opzegtermijn van 1 maand.
+
Kan ik zonder energie komen te zitten als ik overstap?
Nee, dat is niet mogelijk. Je blijft bij de huidige leverancier totdat de overstap volledig afgerond is.
+
Kan ik kiezen uit leveranciers voor aardgas en elektriciteit?
Ja, dat is mogelijk. Onze adviseurs zullen de beste deals met je bespreken, zodat je volledig weet wat je krijgt.
+
Op basis van wat wordt de energie anaylse gemaakt?
Wij analyseren en bekijken de volgende punten:
- – prijs per kWh verbruikt tijdens piek- en daluren
- – jaarlijkse kosten
- – distributie- en transportkosten
- – (tijdelijke) kortingen en andere exclusieve voordelen
+
Moet ik mijn huidige leverancier informeren over de overstap?
Je hoeft hier niks voor te doen. De nieuwe leverancier zal je huidige leverancier informeren.
+
Heeft het veranderen van leverancier gevolgen voor mijn installatie of meter?
Veranderen van leverancier heeft geen enkele invloed op je installatie.
+
Wie moet ik bellen in geval van problemen met mijn elektriciteit- en/of aardgasmeter?
Je kan altijd de huidige leverancier van wie je de diensten afneemt direct bellen.
+
Kan ik zonder internet komen te zitten als ik overstap?
Nee, dat is niet mogelijk. Je blijft bij de huidige leverancier totdat de overstap volledig afgerond is.