Veelgestelde vragen

+

Hoeveel kost de overstap naar een andere energieleverancier?

Het kost je helemaal niks, wij ontvangen een administratieve vergoeding van de energie- telecomleverancier per aangeleverde klant.
+

Wanneer kan ik opzeggen en per wanneer kan dat?

Je kan op elk moment opzeggen, ongeacht de duur van het contract. Dit is volledig kosteloos en met een opzegtermijn van 1 maand.
+

Kan ik zonder energie komen te zitten als ik overstap?

Nee, dat is niet mogelijk. Je blijft bij de huidige leverancier totdat de overstap volledig afgerond is.
+

Kan ik kiezen uit leveranciers voor aardgas en elektriciteit?

Ja, dat is mogelijk. Onze adviseurs zullen de beste deals met je bespreken, zodat je volledig weet wat je krijgt.
+

Op basis van wat wordt de energie anaylse gemaakt?

Wij analyseren en bekijken de volgende punten:
  • – prijs per kWh verbruikt tijdens piek- en daluren
  • – jaarlijkse kosten
  • – distributie- en transportkosten
Daarnaast houden we rekening met alle mogelijke voordelen die je kan krijgen:
  • – (tijdelijke) kortingen en andere exclusieve voordelen
+

Moet ik mijn huidige leverancier informeren over de overstap?

Je hoeft hier niks voor te doen. De nieuwe leverancier zal je huidige leverancier informeren.
+

Heeft het veranderen van leverancier gevolgen voor mijn installatie of meter?

Veranderen van leverancier heeft geen enkele invloed op je installatie.
+

Wie moet ik bellen in geval van problemen met mijn elektriciteit- en/of aardgasmeter?

Je kan altijd de huidige leverancier van wie je de diensten afneemt direct bellen.
+

Kan ik zonder internet komen te zitten als ik overstap?

Nee, dat is niet mogelijk. Je blijft bij de huidige leverancier totdat de overstap volledig afgerond is.